sâmbătă, 5 decembrie 2009

Ziua Perfecta

Azi dimineata ma trezesc la 8, ca la 9 trebuia sa fiu la scoala (am facut parte din juriu la un concurs)...Stiind ca la 9 trebuie sa fiu acolo ma grabesc un pic la si la 9 fara 10 minute eram acolo...o caut pe profa de info si cand ma intalnesc cu ea imi tranteste o bomba: "Poi nu te`am anuntat sa vii la 10" X( ...
Pentru ca eram acolo si mai dura o ora...am zis sa ma duc in laboratoru` de informatica sa mai stau si yo pe mess sau poate sa postez ceva pe blog, numai ca sortii erau impotriva mea si toate calculatoarele mergeau in draci (daca dadeam click pe startu` din bara dura cam 5-6 secunde pana aparea meniul) ... si daca intrai pe mess nu mai puteai sa faci nimic. M`am enervat la culme si am iesit un pic la aer.
Cand ma intorc, doi insi lucrau la un site care mie mi s`a parut un pic cunoscut (si normal avand in vedere ca era al meu(si al unor prieteni). I`am intrebat daca l`au facut ei si au raspuns ca da :(, deci nu au avut curajul nici macar sa recunoasca. Puteam sa fac urat si sa iasa cu scandal dar m`am multumit cu faptul ca ceva ceea ce eu am facut este considerat bun astfel incat sa il modifici pentru tema ta si sa te prezinti cu el la un concurs.
Spre surprinderea mea, site`ul a fost mai bun decat majoritatea celorlati si am fost nevoit sa ii acord impreuna cu juriul un loc 3.
Desi prezentarea proiectelor (PowerPoint si HTML) a tinut pana la 2 jumate, pot spune ca nu m`am plictisit intr`una pentru ca au fost cateva care chiar mi`au pus un zambet larg pe buze (si nu din cauza ca ar fi fost amuzante ci din cauza ca erau varza sau au fost prezentate foarte prost).
Acum sa vedem ce`mi rezerva restul zilei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu