marți, 22 decembrie 2009

Tracking Santa on his trip

Stiu ca multi dintre voi nu mai credeti in Mos Craciun insa am gasit ceva care sunt sigur ca o sa reaprinda acea "flacara" :)). In primul rand vreau sa va spun ca faceam/dadeam si eu un test aici si la intrebarea numaru` 7 am raspuns FALSE, pentru ca duh, "mosu`" nu exista :O ... dar cand dau sa`mi arate raspunsurile corecte la intrebarea 7 imi zice asa:


7) NORAD (North American Aerospace Defense Command) tracks Santa and his sleigh every year on radar.

TRUE
They've been doing it for the past 40 years. Check out their website.


Se pare ca ei (NORAD - North American Aerospace Defense Command) il urmaresc pe Mosu` prin satelit in fiecare an si i`au facut si un website :))
Asta e asa...pentru astia care ziceti ca "mosu`" nu exista

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu