marți, 1 decembrie 2009

Cu cine votati...?

Dupa cum ati observat cu totii, cum deschizi televizorul, pe toate posturile e numai politica :(
Ar fi oarecum de asteptat, dar parca ce`i prea mult strica.
Problema e ca nu numai la televizor e toata nebunia asta...dar mai dai de politica si pe Y!M...
Spre exemplu...ma trezesc intr`o dimineata...imi aprind pc`ul si primul lucru pe care il fac e sa intru pe messenger si apoi sa`mi verific mailurile, dar in lista de mess imi atrage atentia un status simplu "LOL" si avea un link catre un video de pe youtube. Curios, dau click, si raman socat...era un videoclip la o manea pentru Basescu :))
Nu`mi venea sa cred :(
Oricum...sunt curios daca voi o sa mergeti la vot si cu cine votati...
Eu sincer nu stiu ce sa fac...pe cine sa votez...stiu ca amandoi candidatii mananca cacat (a se citi cacao) mult...ma gandesc serios sa ma duc si sa`i stampilez pe amandoi ca sa mi se anuleze votul si sa nu se poata folosi nimeni altcineva de votul meu :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu