luni, 7 decembrie 2009

Cambridge take 2

Cum am mai mentionat p`aci pe blog m`am inscris la Cambridge asa ca maine voi pleca la Bucuresti, pentru ca miercuri urmeaza sa dau proba scrisa (timp de vreo 5-6 ore)
Din fericire scap iar de ore maine si poimaine si joi ma duc doar la teza :D yey pentru mine.
Oricum...tine`ti`mi pumnii and wish me luck (i know i don`t need it but it`s good to have right?).
PS: Cred ca o sa mai postez joi sau miercuri seara...depinde :D
PS2: Cica a iesit Base presedinte iar...bv lui, mai bine el decat Geoana (d`aia l`am si votat pe Base).
PS3: Dintr`o conversatie cu o prietena/tipa pe mess am aflat ca urmeaza sa scoata o carte si ca o sa fiu si eu mentionat p`acolo...oricum mi`a zis ca o sa dureze ceva vreme pana scoate cartea, iar eu mor de nerabdare sa vad ce zice de mine :))...Cum scoate cartea va anunt sa o cumparati, ca sa mai aflati cate ceva despre mine...BTW ii urez mult succes la scris, la publicat si la vandut :* :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu