joi, 7 ianuarie 2010

Franceza...why?

Nu inteleg cu se face ca limba enleza mi se pare interesanta si placuta pe cand franceza mi se pare extrem de plictisitoare. Poate sa fie din cauza ca la franceza este o liniste extrema care imbie la somn? eu cel putin daca nu am jocuri pe telefon cand am franceza, in timpul orei ma plictisesc de-mi vine sa-mi dau palme. ceea ce ma uimeste este faptul ca inteleg cam tot ce scrie in carte (doar atat,ca in rest sunt bota) avand in vedere ca nu sunt atent la ora decat cand ma asculta. Spre exemplu mai am cam 10 min din ora si imi caut idei sa mai postez ceva, poate-poate mai trece timpul. Cred ca innebunesc daca mai stau mult. Consider ca limbile straine ar trebui trecute pe o lista si sa bifezi ce vrei tu sa urmezi (poate chiar mai multe materii,nu numai limbile straine).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu