luni, 18 ianuarie 2010

The finishing straight...

Inca doua saptamani de scoala si se termina si semestrul asta si mai raman cam 3 luni de scoala pana in bac. Toata lumea e disperata sa ma pun pe invatat ca e un mare pas in viata si ca ar fi ideal sa intru la o facultate buna. Ceea ce nu inteleg astia de ma bat la cap este ca eu realizez lucrul asta insa e foarte greu sa te apuci de invatat dupa ce stai degeaba o perioada de cativa ani buni. Tin sa mentionez ca nici in generaa nu prea invatam, insa la liceu parca e prea de tot...pur si simplu n'am habar de nimic...si pun pariu ca nu sunt singurul in aceasta situatie, ci mai toti suntem. Oricum, am pus piciorul in prag si am decis ca e timpul sa nu mai aman lucrurile si sa ma apuc de meditatie la mate ca nu mai tine gluma. Chiar acum stau cu niste variante in fata si pur si simplu mi`e lene sa ma apuc de ele, avand in vedere ca am dormit toata ziua si m`am trezit abia acum. Pe 20 luna asta intru deja in simulari, ca in februarie sa incep bac`ul propriu-zis.


PS: I`m screwed

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu