duminică, 7 februarie 2010

Rau e sa fii prost, dar mai rau e sa nu stii ca esti.

Totul s`a intamplat aseara. Ies in oras la un suc si iau masina. Toate bune si frumoase numai ca dupa un timp a inceput sa ninga usor. Mai ies doi prieteni si ei cu masinile, si dam o tura de oras, ca mai apoi sa ne oprim pe undeva pe langa liceu sa mai vorbim si noi. Cand dam sa plecam, intoarcem masinile, numai ca unu din cei doi a reusit sa scape spatele masinii intr`un lac de langa sosea, si cum pe asfalt era gheata si zapada, ne`am cam chinuit sa`i scoatem masina.
Dupa faza asta ma gandeam: hai frate, in ce hal sa fii sa scapi masina acolo? Mergand spre gara, dau drumu` la muzica, ma duc in 60 km/h, o scot din viteza si o las sa se duca. In fata mea, un Logan face-lift, fara dotari (avea bara neagra, nevopsita, din pacate nu mai stiu ce nr avea). Tipul din Logan incetieste frumos, ca se apropia de semafor.
Eu, prost batut in cap, n`am realizat ca a nins destul incat sa puna probleme la franare, asa ca doar ciupesc un pic pedala din mijloc. Vazand ca nu prea ma opresc, bag picioru` in ea pana la fund, ma ridic, lipesc fruntea de parbriz si exclam, traind un deja-vu: "Ai, sa`mi bag p**a!", si masina se ducea saniuta spre bara Loganului. (si eu ma stiam deja cu bara crapata, deci nu trebuia un mare accident ca sa o fac p`a mea de`o bara noua cel putin. Tipu` din Logan ma vede si nu mai franeaza, si`si continua drumul pana pe trecere, eu ducandu`ma taras in urma lui, apropiindu`ma vertiginos si strangand din dinti si fum iesind din roti (nici chiar). Cacat la cur, ma opresc cam la juma` de palma de numaru` omului. In sfarsit reusesc sa`mi trag sufletu` stiindu`ma ca stau pe loc si ca nu ma misc. Se face verde, omu` pleaca si`mi da avarii (ceva in genu`: ba esti prost de bubuii). Tot ce pot sa fac acum este sa`i ultumesc tipului din Dacie ca a fost atent si s`a asigurat in retrovizoare de prosti. Tot respectu` pentru omu` ala.
Acum m`am invatat. Nu`i mai judec pe altii ca pot si eu sa mi`o iau in freza destul de usor.

Un comentariu:

  1. =)) Eu cand va ziceam sa franati din timp, ca nu aveti supercaruri si mai e si zapada pe carosabil, credeati ca zic doar asa, ca am eu Supernova... Voi astia cu Astra va opriti in loc instantaneu cand franati, ce mai... :-W

    RăspundețiȘtergere